چگونه می توان از طب چینی کاهش سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معمولا بیماران از خوردن دارو برای کاهش سطح کراتینین بالا. و این قطعا می تواند سطح کراتینین کاهش در یک زمان کوتاه، اما اگر شما را متوقف خوردن آن، سطح کراتینین بلافاصله افزایش خواهد یافت و ممکن است بالا تر از قبل. پس از آن cann't مشکل از ریشه حل کند، بدتر بیشتر، از آن برای سلامتی ما مضر است. بعد، من شما را به روش میکرو چینی پزشکی Orymotherapy جدید، یک نوع درمان طب چینی است که بی ضرر به بدن ما و می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین به طور موثر معرفی.

میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی شده است. این یک ترکیب کاملی از اسانس از داروهای گیاهی و تکنولوژی مدرن است. از طریق تخریب، می تواند بافت های نکروتیک از بدن ما دفع می شود، محافظت از کلیه ما را از آسیب بیشتر است. همچنین می تواند به واحد های کلیه آسیب دیده ما تعمیر، ارائه تغذیه به اندازه کافی برای کلیه است. در یک کلام، می تواند محیط درونی کلیه را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه. در طول درمان شما باید با توجه به رژیم غذایی و خلق و خوی پرداخت، و انجام بهتر خود را برای محافظت از عملکرد کلیه خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که از نزدیک با رژیم غذایی که کم چربی، کم پروتئین، سراشیبی یا نمای بام پایین مرتبط است. رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به آن را به کار به طور موثر. حتی بیماری خود را درمان شده است، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب است که می تواند به شما کمک کند برای حفظ و سالم داشته باشد. علاوه بر رژیم غذایی، شما همچنین باید از مصرف الکل و تنباکو است که به بدن ما مضر هستند ترک، به خصوص، به کلیه ما.

بنابراین، به عنوان یک بیمار را در زمان مناسب و درمان مناسب بسیار مهم است. اگر می خواهید یک اثر بهتر درمانی، شما همچنین باید عادت دارند که زندگی سالم است.

در زمان ما، مردم بیشتر و بیشتر اثر درمانی قابل توجهی از طب گیاهی چینی به رسمیت شناخته اند. شما علاقه مند به آن هستند؟ خوب، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را در وب سایت ما یاد بگیرند. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما بپرسید، پیام های ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه می توان از طب چینی کاهش سطح کراتینین





:: برچسب‌ها: درمان CKD، چگونه برای کاهش سطح کراتینین، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: